Samstag, 5. Oktober 2013

because when I shop the world gets better...


Hallo Ihr Lieben,
was macht eine Bloggerin an Ihrem freien Brückentag? Natürlich schnappt sie sich eine Freundin und geht shoppen.
Gesagt getan und ab gings heute für mich in die City um in den angesagten Läden in Würzburg ein bisschen auf Beutefang zu gehen! Auf meinem Streifzug durch den Modedschungel ist bei mir natürlich das eine oder andere Teil in meinem "Warenkorb" gelandet, leider zu den Ungunsten meiner Kreditkarte.. Nun, ich verspreche, dass ich mich nun zurück halten werde, da ich mir dringend ein Notebook zulegen muss.. Ich dachte da an ein MacBook Air?! Hat jemand schon Erfahrung damit oder könnt Ihr mir vielleicht eine Alternative mitteilen? Ich bin euch zu 100 % dankbar für jede Nachricht.

xoxo
Caroline

Hi guys, 
what makes a blogger on her free bank holiday? Of course, she grabs a girlfriend and go shopping.
Said and done for me as of today we went into the city to the trendiest shops in Würzburg to go a bit to catch prey! On my journey through the world of fashion one or the other part has landed in my "cart" with me of course, unfortunately, to the detriment of my credit card .. Well, I promise that I will hold back now, I have to urgently buy myself a notebook .. I was thinking of a MacBook Air! Has anyone had any experience with it or can you tell me maybe an alternative? I am grateful to 100% for each message.

xoxo
Caroline



 
left: rinascimento right: Northland by mondelli-boutique


Feline Shirt: maybe here Leather pants by: maingold


Amore bracelet, scarf and beanie by maingold cap by Zara


my shopping look today
leather jacket: TK Maxx (old)
fur vest: Maingold
shirt: Primark
belt: Hermes
pants: Zara
shoes: Zara

Kommentare:

  1. Those are great sweaters! Good picks! I love your Hermes belt.

    xx
    http://ffranklyspeakingg.blogspot.com/

    AntwortenLöschen